środa, 25 czerwca 2014

Shark...

Chyba wszystkie mamy mają problem z zabawkami przewracającymi się w  torebkach, jakby naszych rzeczy było tam mało...
Tymek zawsze gdy wychodzimy z domu bierze ze sobą jakiś samochód, pająka lub inną niezbędną rzeczy tylko po to by zaraz po wejściu do sklepu dać mi do potrzymania i tym sposobem moja torebka staje się jego torebką ;)
I właśnie dlatego postanowiłam uszyć mu jego własną i niech sobie nosi tam co chce :)


Torba - rekin zrobiła fororę w przedszkolu, a i na mieście wszyscy się uśmiechają :)
I wygląda na to, że będę szyć następne.


Pozdrawiam
Monika

17 komentarzy:

  1. Fantastyczna. Nie dość, że praktyczna to jeszcze genialny wzór. Tymek ma prawdziwą chłopacką torbę. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fikuśna i chłopięca-bombowy pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna torba, super pomysł!!! Oj, coś mi sie wydaje, że będzie mnóstwo chętnych na takie cudeńko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka pomysłowa :))) Świetna jest!
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest :) ja szyłam rybę dla Miśki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, gdybym była młodsza też bym sobie zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Superancka! I widac, ze synus zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna ta torba :D chce taką!
    pozdr i zapraszam do nas na nowe kąty www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. When you raise your fish, you can sell them to purchase more fish
    and equipment. Star Command: In a style that may remind you of "Star Trek," this space adventure sim allows you to command your own spaceship, mange your
    own crew, encounter various alien life, and kill them if they turn out to be hostile.

    Whether you're waiting for a friend or riding the bus, free
    phone games are a quick, fun way to pass the time.


    My blog post ... hacking tools

    OdpowiedzUsuń
  11. Raju, wieki mnie tu nie było a tu takie cuda! Idę nadrabiać zaległości. ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Podziwiam Twoją kreatywność w szyciu! Zresztą nie tylko :)
    Model z rekinem są bardzo profesjonalni i do zjedzenia absolutnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co można powiedzieć? REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń