czwartek, 20 grudnia 2012

Keep calm...


Trochę zmieńmy temat, bo nie samymi Świętami człowiek żyje i szyje, prawda?...



Oto misiaki szyte ostatnio na zamówienie

Parka sztruksiaków dla Pani Ani :)


Następny miał być taki jak pokazywałam ostatnio, szyty dla Maluszka Agaty, ale brązy mi się skończyły, więc powstał szaraczek.

Mama Mateuszka miała prośbę aby wyszyć na nim, że to jest właśnie "Mateuszkowy Miś".
Nie jestem zachwycona napisem - koślawo jakoś wyszło,
choć nie obyło się bez poprawek, 
ale na szczęście napis nie rzuca się w oczy :)
 i dostałam zakaz prucia ;)
Zdjęcie przyciemniłam, żeby było widać choć trochę.


Pozdrawiam
Monika

36 komentarzy:

  1. Misie cudne :) I napis fajnie pomyslalas nie zuca sie w oczka mocno aa i jest i to najwazniejsze :) Ale Ci fajnie noski wychodza ,ja niestety musze sie zaopatrzyc w muline wiecej kolorkow bo teraz do sarenki nie mialam i musialam niteczka sie meczyc noo ale jest :) U mnie swiatecznie poniewaz za kilka dni wyjezdzam i ja lubie poczuc ,ze u siebie mialam tez swiatecznie :)Milego Dnia Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja sarenka jest śliczna :) A ja jakbym miała nitką to robić to bym padła :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Szaraczek bardo ładny aż żałuje że nie mam 5 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuuudny jest Mateuszkowy Miś! :) Mamy nadzieje, że dziś dojdzie- bo od wczoraj na szpilkach siedzę :D

    Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, kurcze dziś też nie dotarł :( wiem, wiem idą święta i poczta ruch ma..... czekamy dalej :)))))

      Emilia i Mati

      Usuń
  4. Oj tak, ta wersja plakatu bardzo mi pasuje:)))
    Misiaki cudne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne misiaczki ,szaraczek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne misiaczki :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej uwielbiam wlasnie takie dziane Twoje misie:) Cudowne sa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne misie:) Ach, jak bardzo te misie podobają mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiaki rewelacja....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  10. No ten z udziergania to ON MISTRZUNIO jest po prostu mistrzunio :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezuniu, szaraczek moją nową miłością jest

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne!
    Jak im noski zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noski to prosta sprawa: muliną lecisz od góry od prawej do lewej na około :)

      Usuń
  13. Fantastyczne misie :-) Ten szary jest genialny! Czy on jest wydziergany na drutach czy uszyty np. ze swetra?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje Misiaki :) Jeszcze raz dziękuje i życzę Wesołych Świąt :)!

    Ania, nie Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks in favor of sharing such a fastidious idea, piece of
    writing is good, thats why i have read it fully

    Feel free to visit my site; KSW 28 ogladaj na zywo

    OdpowiedzUsuń