piątek, 10 sierpnia 2012

Dla Mikusia...

Kilka dni temu napisała do mnie mama Mikusia z prośbą o misia.
Tak więc powstał Mikusiowy miś w niebieską krateczkę,
z czerwoną kokardką
 i prezentuje się do akceptacji ;)


A oto co otrzymałam już jakiś czas temu od Agi -
mnóstwo ramek, rameczke, serduszek, kwiatków, listków - częśc już wykorzystałam :)
I cudne pudełeczko na coś słodkiego :) bo po słodyczach ślad już zaginął ;)

Aga, dziękuję Ci bardzo :))
Ode mnie dostała...oczywiście misia :D

I udało mi się napisać tysięczny komentarz u Sylwi,
a taką oto dostałam za to niespodziankę :)
Ślicznie dziękuję :))

A teraz na sam koniec zapraszam,
tak bez okazji,
na przepyszny puszysty sernik z jagodami :)

Kiedyś jadłam taki - wręcz rozpływa się w ustach,
 ale nigdzie nie mogłam znaleźć przepisu, aż do wczoraj :)
Znajdziecie go o TU
I to by było na tyle :)
Pozdrawiam
Monika



17 komentarzy:

  1. Twoje misie sa przesliczne !!! I kazdy kolejny jest piekniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O deser po obiadku ;)))
    Mis ten w krateczkę, i w niebieską... Mmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudniasty misiek. Ale mi smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudwony miś :-) wybacz ale jednak deser zdominował moje serce ;-) Po prostu tak pysznie wyglada ze az mnie skreca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiu przeuroczy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miś idealny. Do twarzy mu w biało-niebieskiej kratce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ehhh te misie są obłędne :) śliczne i takie dopracowane - idealne na najlepszego przyjaciela dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie Ty cudne te misie robisz! Jak tylko poukładam sobie w głowie (po konsultacja z Nikolą) jakiego byśmy chciały to napiszę. Mam nadzieję, że znajdzie się dla nas miś?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :))) Oczywiście miś będzie wedle życzenia :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Dziękuję Wam bardzo za przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje misie, są przezabawne, takie figlarne:)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna krata - taki chłopacki, momentami nawet męski, ale niewinny zarazem ... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o widzę, że "moja korona" nadal na widoku:) pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. nieee noooo misiek jest po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam szmaciane pluszaki, miłe wspomnienie z dzieciństwa. Dziś próbuje sama uszyć zajączka ale długa droga przede mną:) Misiak dla Mikusia jest mój najulubiony, taka miłość od pierwszego zobaczenia. Piękny!

    OdpowiedzUsuń