czwartek, 2 sierpnia 2012

Żegnam i zapraszam

Jak pewnie wiecie, do tej pory było nas na Osowiałej Sowie dwie, czyli Monika i Ilona. Obie tu zaczynałyśmy swoją przygodę z blogowaniem, nieśmiało pokazując nasze prace. Efektem tej przygody było poznanie wielu wspaniałych i  utalentowanych osób, czyli WAS.

Jednak czuję, że nadszedł czas, aby oddzielic nasze blogowe istnienia.

W związku z tym chciałabym Wam bardzo podziękowac za ciepłe komentarze pod moimi postami, za wszystkie miłe słowa, które od Was otrzymałam. Dają mi siłę i motywują do dalszej pracy.
Jednocześnie bardzo serdecznie zapraszam do odwiedzania mojego nowego bloga Moje Małe Rękodzieło (klik w nazwę i już jesteś). Będzie mi bardzo miło, jeśli dalej będziecie do mnie zaglądac i zostawiac swoje komentarze.

Tak więc - żegnam Sowę, jednocześnie z sercem na dłoni witając Was w nowym miejscu, ale ze starym zaangażowaniem i pasją. I zapraszam na powitalne Candy, które ogłoszę już niedługo!
Do zobaczenia, Kochane Dziewczyny!

Pozdrawiam, Ilona

7 komentarzy: