wtorek, 14 sierpnia 2012

Dziękuję, dziękuję, dziękuję...

Moje ogromne podziękowania są dla Iwonki 
i już opowiadam jak to było...

Jakieś dwa tygodnie temu Iwona napisała,
że bardzo podoba jej się torba, którą robiłam na wymiankę różaną dla Aliny i chciałaby zamówić takie...trzy :)
Ustaliłyśmy wszystkie szczegóły i kiedy torby się szyły, Iwonka zapytała czy może w ramach zapłaty, zamiast pieniędzy, chciałabym coś ze Stanów.
Przyznam, że propozycja była ogromnie kusząca i długo się nie zastanawiałam :D
Wybrałam sobie książkę - związaną z szyciem oczywiście ;) 
Liczyłam na jedną, a zobaczcie, moje drogie, co dzisiaj z rana otrzymałam:

Dwie świetne książki o szyciu toreb, w tym jedna słynnej Amy Butler,
a trzecia rewelacyjna pełna pomysłów, równie sławnej Cath Kidston, to już prezent od Iwony :*
Teraz siedzę niedostępna dla świata i wertuję, czytam,
zachwycam się i  podziwiam przepiękne kolorowe strony :)))
Dziękuję Ci bardzo i sciskam mocno!!!
Oj, będzie się działo :D
A to co poleciało do Iwonki pokażę następnym razem :)
Monika

13 komentarzy:

  1. Bo to dokladnie cala moja kochana Iwonka jest!!!:):) Bardzo ciekawa jestem tych toreb:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Ja już czekam na twoje nowe prace

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahaha Monika a ty poczekać nie mogłaś jeden z dzień z chwaleniem się?? ;-) Przecież ta moja Julita co nawet nie wie, że dostanie torbę, to już przeczytała, że ja trzy zamówiłam i już może sobie snuje pytania i zastanawia się dlaczego ja jej nic nie powiedziałam ;-) No ale może nie przeczyta mojego komentarza i może nie domyśli się ;-) Ja oczywiście wstawię moje torby na bloga też ale to już po ten Julitce ;-) W zakładce "moja szafa" możesz szukać wkrótce ;-) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, bo ja w gorącej wodzie... musiałam już :D
      No kurczę, przepraszam Was obie, ale może choć trochę Julita się zdziwi i ucieszy, mam nadzieję :)

      Usuń
  4. Wspaniałe książki. Uwielbiam takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zupelnie sie nie domyslam, ze to dla mnie jedna!!!! Bo bylo dla mnie jasne ze skoro trzy to dla trzech Iwony coreczek!!! Ja sama robie teraz dla swoich corek torebki wiec moje mysli w tym kierunku juz zupelnie poplynely!!! haha wiec to iwona sie wygadala:):):) Ale i tak mialam niespodzianke, bo nie spodziewalam sie ze ona ta torbe juz ma i ze ja juz dzisiaj tez ja bede miec!!!!!!
    A teraz o torbie !!!! Jest PRZESLICZNA !!! Idealnie w moim stylu bo ja kocham roze !!! I kolory cudowne tez idelane!!! Dziekuje slicznie I Iwonie i Tobie:) I napewno sie nia pochwale na blogu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mi się te okładki spodobały, że aż mi się torby zachciało kolejnej! A ciekawa jestem tych Twoich - pokażesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że pokażę :) jutro postaram się je wrzucić :)

      Usuń
  7. Oja super! Zasłużyłaś na nie! Będziesz mogła teraz szyć a szyć i to coraz ciekawsze projekty! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sprawa, a książki wyglądają na piekne! ;)




    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń