czwartek, 16 sierpnia 2012

Dla Iwony...

Tak ja obiecałam, oficjalnie prezentuję to co poleciało do Iwonki.

Torby były trzy, ale jedna się nie załapała na zdjęcie ;)

A ta trzecia, też w róże, to miała być niespodzianka dla Julity, czego tylko się domyślałam nawiasem mówiąc :)
I chyba się udało ją zaskoczyć, tak przynajmniej twierdzi ;)
 choć przez chwilę miałyśmy wątpliwości :D
Pozdrawiam Was obie, dziewczyny :*

A w prezencie notesik do torebki, na który uszyłam okładkę :)
i jeszcze kilka drobiazgów dla dziewczynek :)


Dziękuję Ci Iwonko jeszcze raz za możliwość szycia dla Ciebie
i wszystko co otrzymałam w zamian :)

I jeszcze jedno wielkie podziękowanie dla naszej fantastycznej Maryś za wyróżnienie - jak napisała "za ciepły promyczek, iskierkę z popielnika"
DZIĘKUJĘ :*

Pozdrawiam
Monika

8 komentarzy:

  1. Ja też dziękuję po raz kolejny :-) Notesika to nie zobaczyłam nawet dokładnie bo zainkasowała go od razu moja najstarsza córka ;-)
    A torba już ochrzczona :-)))) Już była ze mną na wychodnym :-)
    Pozdrawiam i dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne te torby..i notesik mmmm....:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Torby świtne ;) i widze znane mi materiały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Marysiowego wyroznienia:) I jeszcze raz chcialam powiedziec, ze torba jest cudowna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torby bardzo ładna - szczególnie ta w róże - notesik - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne torby i notesik jaki cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne są te torby!!Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne torby i notesik :)Pozdrawiam i gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń