sobota, 4 sierpnia 2012

Błękity...

A więc zostałam sama ;)
Ale mam nadzieję, że będziecie równie chętnie
 i często jak do tej pory zaglądać do każdej z nas :)

Wróciłam po kilkudniowej nieobecności
 i prezentuję Wam coś nowego, choć starego...
 bo naszyjnik ten zrobiłam już ponad rok temu :)
Te turkusy, niebieskości i granaty kojarzą mi się z latem właśnie.
Pracochłonna to rzecz, ale warta wysiłku.
Muszę się pochwalić, że największe wrażenie robi
kiedy zakładam go do białej lub czarnej koszuli ;)
I zbliżenie
Pozdrawiam znad ciepłego Bałtyku :)
Monika

19 komentarzy:

  1. Moniko, oczywiscie, ze bede Ciebie odwiedzac, a naszyjnik cudny, piekne kolorki i slicznie wykonane, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę wytrwale Cię nawiedzać Moniko ;) naszyjnik przepiękny, oj ja bym nie miała chyba tyle cierpliwości ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!Już go sobie wyobraziłam do białej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!Już go sobie wyobraziłam do białej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałam przypadkiem i zostaję na dłużej!!!
    Zakochałam się w tym naszyjniku. Normalnie zgłupiałam jak go zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny naszyjnik !!! tak też sobie myślę,że efekt musi być murowany ! W dodatku to jedne z moich ulubionych kolorów:)a ciepłego Bałtyku zazdroszczę;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystyka naprawdę wspaniała- bardzo wyciszająca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny:) Czy wykonany ze wstążek? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Cudo! Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebanalny pomysł na naszyjnik. Robiłam kiedyś takie róże ze wstążki, jednak użyłam ich do wianka ozdobnego na drzwi. Uwielbiam nosić biżuterię i te wszystkie cuda, robione przez innych (frywolitki także), jednak ja sama nie lubię robić rzeczy "użytkowych". Próbowałam raz z filcowych róż robić broszki ale zdecycowanie bardziej rajcuje mnie ozdabianie ścian i drzwi.
    Twój naszyjnik jest prześliczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak się robi takie piękne kwiatki? Kompletnie sobie z tym nie radzę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie dobrane odcienie niebieskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny, tyle fajnych odcieni niebieskiego....:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieziemskie kolory! Zazdroszczę naszyjnika bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. starszej corce nawet nie pokazuje, bo ona wielbicielka wszelkich naszyjnikow!!! a ten jest wyjatkowy... ogladam i podziwiam wszystkie Twoje prace, sa super!

    OdpowiedzUsuń