piątek, 1 czerwca 2012

Trio...


Trio misiowe wykonane dla trzech sióstr...
misie miały różnić się szczegółem, tak aby każda siostra mogła rozpoznać swojego ;)
więc każdy miś dostał trochę jeansu - jeden na brzuszku, drugi na łapkach, a trzeci na nogach.
Mam nadzieję, że się spodobają, bo sprawa jest poważna - mają trafić aż za ocean :))




A że dziś Dzień Dziecka, pozdrawia wszystkich wesoło moje dziecko...

... i ja - zza całkiem nowego magazynu naszej blogowej koleżanki Mamy Pisarki :)


Monika

6 komentarzy:

  1. Misiaczki cudowne !!! pozdrowienia od Tygryska przyjęte - w zamian przesyłam całuski i życzenia radosnego brykania - bo to to co Tygryski lubia najbardziej:)))czy Twój maluch też?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tygrysiątko oczywiście uwielbia brykać, szaleć i wariować ;)

      Usuń
  2. Sowko biegnij po wygrana w Piecuchowie:)))
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    Świetne są te maskoty tildowe uszyte z ciemnych tkanin :) ! Ja osobiście używam tych "bezpiecznych" czyli głównie jasnych... Ale chyba zaszaleję i w końcu uszyję coś kolorowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Misiaki ! Łanie dobrałaś kolory! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń